Nezařazené

Záruční a pozáruční servis

Kupujete-li novou věc, která není nejlevnější, jako jsou domácí spotřebiče, lednička, pračka, ale třeba i auto, jistě nepočítáte s tím, že by se vám nová věc mohla porouchat a budete potřebovat záruční servis. Jenže zjistit si, jak bude probíhat případná reklamace není vůbec špatný nápad.

Koupíte-li si boty a ty se vám do měsíce rozpadnout, můžete je zanést zpět do obchodu na reklamaci. Jenže co když si koupíte velkou lednici a ona po měsíci přestane fungovat? Na vlastní náklady ji odvezete zpět do obchodu? Nebo v rámci kupní smlouvy máte potvrzeno, že v případě reklamace buď přijde servisní technik k vám, nebo obchod sám přijede pro vadnou lednici a odveze ji do opravny. Někdy dokonce obchod přiveze novou ledničku a tu vaši, reklamovanou si odveze a už ji více neuvidíte. Vidíte ten rozdíl? Měli byste vždy uvažovat i s variantou, že výrobek bude vadný a vada se objeví během pár měsíců.

montáž

U spotřebního zboží můžete v rámci záruky využívat značkové servisy. Ale víte, když koupíte tu či onu značku, kde je nejbližší značkový servis? Měli byste si dát pozor, abyste v rámci reklamace nemuseli posílat zboží na druhou stranu republiky.

Každý výrobek, který koupíme se může porouchat, proto potřebujeme kvalitní servisy počítačů, elektroniky, ale i servis bazénových čerpadel https://servisvirivychvan.cz/sluzby/servis-van/ a nikdy bychom se neměli prodejcem nechat odbýt, že se výrobek porouhal nebo rozbil naší vinou, pokud jsme si jistí, že jsme nic neudělali a dodržovali jsme výrobcem dodaný návod k použití.

servis

Trochu jiná situace nastává, když si koupíme nové auto, a to se nám při porouchá přímo na cestě. Možná jste si zřídili asistenční službu, která si pro auto přijede a vám doveze náhradní auto, abyste moli pokračovat v cestě, ale pokud se to stane v zahraničí, žádný smlouva vám zkaženou dovolenou nenahradí.